Obchodní podmínky

Obchodní podmínky internetového obchodu

Objednávka

Objednávku může zákazník provést přímo v internetovém obchodu. V prvním kroku vloží vybrané produkty do košíku. V druhém kroku vstoupí do košíku, ověří jeho obsah, vyplní identifikační údaje, navolí způsob přepravy a klikne na tlačítko „Odeslat objednávku“. Při objednávání zákazník souhlasí s obchodními podmínkami. Každá objednávka je zákazníkovi potvrzena na jím uvedenou e-mailovou adresu. Po zaslání potvrzení považujeme zákazníkovu objednávku za závaznou. Zrušit objednávku je možné e-mailem, nebo telefonicky (viz kontakty prodejce) do doby než je zboží vyexpedováno. Poté již nelze objednávku zrušit. Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku v případě, že zboží již není skladem. Zákazník je o této skutečnosti vždy předem informován (e-mailem nebo telefonicky) a je mu nabídnuto řešení vzniklé situace.

Způsob platby za objednané zboží

Zákazník může využít následující způsoby úhrady objednávky:

Dobírka – objednané zboží je zákazníkovi doručeno přepravní službou nebo Českou poštou (lze zvolit při vyplňování objednávky) formou dobírkové zásilky, kterou uhradí v hotovosti při převzetí.

Platba proforma fakturou – při platbě proforma fakturou ve prospěch účtu prodávajícího bude vygenerována faktura, která bude zaslána v příloze e-mailu na adresu zákazníka. Při platbě uvádějte vždy jako variabilní symbol číslo této zaslané faktury. Oproti platbě na dobírku je při tomto způsobu úhrady celkový čas pro vyřízení objednávky delší o dobu potřebnou pro převod fakturované částky mezi bankami. Po přijetí částky za objednané zboží ve prospěch účtu prodávajícího, je objednané zboží bez zbytečného odkladu vyexpedováno k zákazníkovi. Pozn.: pokud zákazník neuhradí objednávku do 10 dnů, bude považována za stornovanou. Doporučenou zásilku s objednaným zbožím doručí přepravní služba nebo Česká pošta. Zákazník při převzetí již nic neplatí.

Poštovné a dodací podmínky pro Česko - CZ

Objednané zboží obdrží zákazník do 14 dnů od potvrzení objednávky. Pokud je zboží skladem, je dodací lhůta kratší (obvykle do 5 pracovních dnů). Zákazník může zvolit z několika druhů způsobů doručení. K zásilce je vždy účtováno poštovné a balné dle požadovaného způsobu doručení. Daňový doklad se všemi náležitostmi je přiložen ke každé zásilce. Osobní odběr zboží je možný pouze u určitých druhů zboží.

Ochrana osobních údajů

Osobní údaje o zákazníkovi, které jsou potřebné k vyřízení objednávky považujeme za důvěrné a jsou chráněny systémem ochrany dat. Internetový obchod proto zásadně nesděluje údaje o zákaznících třetím osobám. Výjimkou jsou pouze osoby, které se přímo podílejí na vyřízení objednávky zákazníkovi (pošta, banka apod.) a to pouze v nutném rozsahu. Projeví-li zákazník přání, aby byli údaje o jeho osobě z databáze odstraněny, bude jeho přání bez odkladu vyhověno.

Záruka

Na veškeré zboží se vztahuje zákonem stanovená záruční lhůta. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplívající z neodborného zacházení se zbožím.
Odstoupení od kupní smlouvy - e-shop

Zákazník má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se rozhodne vrátit zboží, musí o této skutečnosti prodejce informovat (e-mailem nebo telefonicky), kde s ním bude domluven postup pro vrácení zboží a peněz. Nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování, pak zašle v původním obalu zpět v uvedené lhůtě (určující je datum odeslání) spolu s dokladem o koupi. Po obdržení vráceného zboží bude zákazníkovi obratem vrácena zpět odpovídající částka předem dohodnutým způsobem, částka za poštovné a balné se nevrací. Vrácené zboží zasílejte v případě že není dohodnuto s prodejcem písemně jinak, pouze na adresu internetového obchodu.

Odstoupení od kupní smlouvy ze strany prodávajícího

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech:

- zboží se již nevyrábí nebo nedodává
- výrazným způsobem se změnila cena dodavatele zboží
- v případě publikační chyby

Ve výše uvedených případech prodávající neprodleně o nové skutečnosti informuje kupujícího, který může novou cenu přijmout nebo dodávku odmítnout (storno objednávky).

Reklamace zboží zakoupeného na našem e-shopu

Při reklamaci zakoupeného zboží je nutné, aby kupující zaslal zboží kompletní, tak jak jej od prodávajícího převzal včetně kopie dokladu o koupi. Dále je nutno přiložit písemné oznámení o zjištěných vadách. Reklamované zboží zasílá zákazník k prodejci na vlastní náklady, dopravu vyměněného či opraveného zboží zpět k zákazníkovi hradí prodejce.
Upozornění: Vracené zboží (k reklamaci, výměně, atp.) neposílejte na dobírku! Internetový obchod si vyhrazuje právo nepřevzít zásilky od zákazníků odeslané na dobírku! Zboží k reklamaci zasílejte v případě že není dohodnuto s prodejcem písemně jinak, pouze na adresu internetového obchodu. Reklamace, případně záruční oprava u některých druhů zboží může být řešena servisními středisky výrobce, případně samotným výrobcem.